Text Size
Facebook Twitter More...
In its haste to become the first newspaper to print the “NASA: Evidence of Life on Mars” headline, the UK’s Sun website caused a stir last week. Not only was this headline incorrect, it was a wee bit irresponsible.

Why am I not surprsied? Got to watch those tabloids.  To read the rest of the article, click here.