Text Size
Facebook Twitter More...
Not two days ago, The Sun newspaper, from the United Kingdom, published an article boldly claiming that NASA scientists had found life on the Red Planet. The piece was heavily quoted around the Internet, on various dedicated and popular websites, but officials at American space agency say that the fuss in completely unfounded. They explain that the editor who wrote the newspaper article must have misunderstood what NASA experts were talking about at a conference aimed at marking the 50th anniversary since the search for extraterrestrials began.

Reality check.  To read the rest of the artcile, click here.